Bones, tinc un servidor ssh instal·lat a l'ordinador. Fins fa poc no hi
tenia massa control, però a rel de veure que cada dia intentaven entrar
amb aquests atacs amb diccionari (si haguessin intentat amb jordi abans
que george o shaun, per exemple, ho tindrien més fàcil) em vaig ficar
més dur i vaig retocar el sshd_config i a més instal·lar el denyhosts.
El que no vull, pel moment, és canviar el port del sshd, però
m'agradaria que cada vegada que es rebi un intent de connexió se
m'envies un correu automàticament i no veig com fer-ho. Només per
comprovar que ara ho tinc ben configurat tot.

Si algú em pot ajudar, li agrairé.

Gràcies.

Jordi.