A Divendres 23 Juny 2006 14:27, Quico Llach va escriure:
> Si hi teniu res a dir us prego em feu arribar els vostres comentaris.

Vaig veure «fil» a un parell de blogs francesos i em va agradar.  Però no vaig
pensar en gaire detalls, només em va agradar.

Pensant-hi ara i per damunt:

Cerco a Internet «fil de» i trio el que hi aplica:

- fil de noticies / fil de la noticia
- fil de la història
- fil de debat
- fil de les discussions
- fil de la tradició
- fil de conversa

L'usam per a referir-nos a una successió de coses.  S'hi escau a «feed» vist
com a forma de rebre una successió d'apunts de blog --o del que sia.  No
gaire si ens referim al document XML.

És el mateix que passa amb «canal», que associam amb una cosa per on arriben
un tipus de continguts diferents segons el canal; una cosa que no passa
als «feed» on sempre és el mateix contingut, però en XML perquè ho pugui
llegir un programari concret.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat