Bones,

com sabeu, ja fa un temps que estic treballant amb el nou Recull de termes. Ja el tinc gairebé enllestit, gairebé segur que el mes que ve el tindré acabat. Calculo que ens acabarem movent finalment sobre els 1.800 termes.

Quan tingui la primera versió enllestida la penjaré a la llista del Recull; us agrairé que me'n feu tots els comentaris, propostes, suggeriments, crítiques, etc. que us semblin oportuns, i amnb aquesta finalitat us escric per a demanar-vos a aquells que hi estigueu interessats en el tema que us subscriviu a la llista del Recull (recull@softcatala.net ), ja que, d'ara endavant, per als temes del Recull només utilitzaré aquesta llista.

Gràcies avançades,

Quico

Respondre per correu electrònic a