Σέργιε ξέρεις καλά ότι αν ήταν στο χέρι μου δε θα κοιτούσα καν για παράθυρα.

Το θέμα είναι ότι το μηχάνημα θα αγοραστεί από την εταιρεία (ακριβώς επειδή
αρνήθηκα να αγοράσω το δικό μου με παράθυρα), οπότε με την dual boot εκδοχή, θα
έλεγα ότι μου κάνουν χάρη.

Δυστυχώς δεν μπορώ να πάω σε κάτι λιγότερο από windows 8... :-( και σίγουρα δεν
μπορεί να είναι virtual machine, γιατί θα χρησιμοποιηθεί για να τρέξουν
simulations.

Απλά σκέφτομαι ότι ίσως να είναι καλύτερα να διατηρήσω τα συστήματα ξεχωριστά,
σε διαφορετικά μηχανήματα.... έτσι κι αλλιώς σε ένα dual boot μηχάνημα θα
πρέπει να κάνω επανεκκίνηση για να μεταβώ από το ένα στο άλλο.

Κανω λάθος; Τα δύο συστήματα μπορούν να "μιλάνε" απευθείας;

25 Νοε 2014, 2:02 π.μ., ο/η Sergey Tsabolov ( aka linuxman ) έγγραψε: