Καλησπέρα ,

Οταν απαντησεις χρησιμοποιησε την επιλογη Απάντηση προς ολους

Μπορεις να δημιουργήσεις  εναν φακελο και στην αρχη  βαλε μια τελια στο
ονομα του .
Δηλαδή ειναι documents o φακελος να τον κανεις

.documents

για ενα εμφανιστει αυτος ο φακελος πατας Ctrl+H ή πας στο μενου του file
manager ( nautilus ) Προβολή > Εμφανιση Κρυφων Αρχειων.

Σημειώση : Θα εμφανιστουν και αλλοι φάκελοι οι οποιοι ειναι αρχεία
ρυθμίσεων του χρήστη . Μην τα διαγραψεις. Αμα καποιος γνωστος σου ξερει
απο Linux μπορει να τα δει ..

On 02/03/2015 07:41 PM, Dimitris Bakas wrote:
> Καλησπέρα σας
> είμαι καινούριος χρήστης στο linux ubuntu με ελάχιστες γνώσεις γενικά με το
> linux .

 έχω την εκδοσή Ubuntu 14,10 .

Έχω κάποιους φάκελος με έγγραφά οπού δεν θέλω να φαίνονται γιατί είναι
κοινόχρηστος H/Y .

πως μπορώ να κρύβω και να εμφανίζω φακέλους με τα έγγραφα τους