Καλησπέρα,
Θα 'θελα να αναφέρω ότι σε εμένα, που χρησιμοποιώ το 14.04 64bit, δουλεύει μια
χαρά η επιλογή και επικόλληση με τη ροδέλα. Μόλις το δοκίμασα και με το
πληκτρολόγιο στα Ελληνικά, αλλά και στα Αγγλικά.
Τώρα, τι μπορεί να φταίει δεν έχω ιδέα και ούτε μπορώ να σκεφτώ κάτι. Απλά
θεώρησα χρήσιμο να αναφέρω ότι σε εμένα δεν παρουσιάζεται το πρόβλημα.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

     Στις 7:16 π.μ. Παρασκευή, 27 Φεβρουαρίου 2015, ο/η kanna
<akra...@gmail.com> έγραψε:

 Καλημέρα στη λίστα,

έχει κανά μήνα περίπου που παρατήρησα ότι η αντιγραφή - επικόλληση με τη
ροδέλα του ποντικιού (μαρκάρισμα και μεσαίο κλικ) δε λειτουργεί στο
Ubuntu 14.04.

Απ' ό,τι είδα έχει αναφερθεί ως bug, ωστόσο η αναφορά που είδα ήταν
κάπως πιο σύνθετη απ' αυτό που αναφέρω εδώ /(ίσως και να μου φάνηκε)/.

Σας παρακαλώ, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος κατάφερε να επαναφέρει αυτή
τη λειτουργία...

Ευχαριστώ,
καν