Καλησπέρες σε όλους,
Χρησιμοποιώ Ubuntu (GNOME) 14.04.2 LTS, σε ένα Lenovo G505.

Υπάρχει κάποια καθυστέρηση (μεγάλη και εκνευριστική) στην αλλαγή γλώσσας. Πατάς
Alt+Shift και το 1ο γράμμα που θα πληκτρολογίσεις μετά είναι στην γλώσα πριν
την αλλαγή! Μετά συνεχίζει κανονικά, αλλά πρέπει να γυρίσεις πίσω για διόρθωση.
Επίσης, μετά από 1-2 ώρες χρήσεις του υπολογιστή η καθυστέρηση μεγαλώνει και
εμφανίζεται ένα έξτρα πρόβλημα: Πατώντας Alt+Shift ο δρομέας γυρίζει στην αρχή
της σειράς για μερικά δευτερόλεπτα (!) ... εκεί το όποιο μήνυμα προσπαθείς να
γράψεις απλά σου κάνει την πίεση 400.
Επίσης, όταν τονίζω ένα γραμμα... αυτό δεν τοποθετείτε εκεί που βρίσκεται αλλά
2-3 λέξεις πιο πίσω ... και μετά ο δρομέας επιστρέφει στο τέλος του μηνύματος
για να συνεχίσω "κανονικά"!

Όλα αυτά παρατηρούνται σε πλαίσιο συνομιλίας (πχ tweet & facebook chat), και
γενικότερα στον internet browser. Σε κειμενογράφους δεν το έχω παρατηρήσει...
αλλά η αλήθεια είναι πως η δουλειά μου περιέχει δακτυλογραφήσεις σε
ιστοσελίδα... οπότε μπορεί απλά να μην έχω λιώσει το Libre Office ώστε να το δω
κι εκεί.
Ευχαριστώ για το χρόνο σας,
Ξενοφών