Η άποψη και η εμπειρία, για τέτοιου είδους άρθρα, λέει πως πρέπει να τα κάνεις.... KIQ [Keep It Quickly] και με επεξηγηματικό (με λίγες και σαφείς λέξεις) step by step.

Αν σε ενοχλεί το background και θες να το αλλάξεις, κανε μια αναζήτηση για background στον κώδικα της σελίδας, εντόπισε το url του τρέχοντος και άλλαξε το με κάποιο άλλο που θα το ανεβάσεις στο blog σου, κατά προτίμηση κάτι σε σκούρο λευκό η γκρι μονόχρωμο.