Το κινητό είναι πράγματι αυτό στο οποίο παραπέμπει ο σύνδεσμος. Είναι παλιό
κινητό (το έχω για παραπάνω από 4 χρόνια).
Το πρόβλημα με το κινητό, είναι ότι δεν μπορεί να «διαβάσει» ένα micro-USB.
Αυτό πιθανό να οφείλεται στο ότι χρησιμοποιεί Android 2.3.3 (δεν υπάρχει
νεώτερη αναβάθμιση). Πιθανό να μπορεί να «διαβάσει» ένα micro-USB με την
εγκατάσταση-προσθήκη κάποιου προγράμματος στο Android (δεν ξέρω αν ύπαρχει κάτι
τέτοιο).
Τώρα το USB το έκανα FAT32. Το exfat τι είναι; Τι πλεονεκτήματα έχει; Πιστεύω
ότι δεν χάνω τίποτα αν ενεργοποιήσω την υποστήριξη exfat με το πακέτο
exfat-fuse, έχω δίκαιο;
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Φιλικά
Κώστας Οικονόμου

     Στις 12:57 μ.μ. Σάββατο, 4 Απριλίου 2015, ο/η Simos Xenitellis
<simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

Ευχαριστώ για τις οδηγίες. Έκανα φορματ fat32 και το Ubuntu βλέπει το USB. Ως
ήταν αναμενόμενο, δεν το βλέπει το smartphone μου (Sony Ericsson xperia x10).
Όταν αλλάξω κινητό (το αναβάλλω όσο μπορώ), τότε θα έχω πρόσβαση και στο USB
μου.

Αυτό είναι το κινητό; http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_xperia_x10-2964.php
Φαίνεται παλιό κινητό. Κανονικά θα έπρεπε να δει και FAT32.
Μπορείς και στο Ubuntu να ενεργοποιήσεις την υποστήριξη exfat με το πακέτο
exfat-fuse.