Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή .
εδώ λέει ότι πρόκειται για μια man-in-middle επίθεση . Δηλαδή κάποιος
τρίτος να έχει σπάσει τον κωδικό του δικτύου σου και από το δικό του
μηχάνημα να κάνει την επίθεση . Προσωπικά δεν εμπιστεύομαι τα routers
που δίνουν οι εταιρίες για τη παροχή του διαδικτύου ..
Υποθέτω ότι το router που έχεις είναι netfaster , αμά μπορείς άλλαξε το
password του wifi σου και το όνομα που του εμφανίζει όπως από NetFaster
σε κάτι άλλο ειδικά τα netfaster από μια εφαρμογή στο google play σπάνε
εύκολα άμα δεν αλλάξεις το κωδικό .