> Η ουσιαστική διαφορά μεταξύ των bq Aquaris E4.5 (Ubuntu) και bq Αquaris E5
> (Ubuntu), είναι ότι στο δεύτερο η οθόνη είναι 5" (αντί για 4.5") και η
> εμπρόσθια κάμερα είναι 13 megapixel (αντί για 8).
> Τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά είναι ίδια.
>
> Από πλευράς τιμής, το E4.5 κοστίζει 169.90? και το E5 θα κοστίζει 199.90?
> (30? διαφορά μεγαλύτερη οθόνη και καλύτερη κάμερα).
Νομίζω πως κάνεις λάθος η οπίσθια θα είναι 13 αντί για 8 MP, η εμπρόσθια
παραμένει 5 MP και από εδώ
http://www.techgear.gr/aquaris-e5-hd-ubuntu-edition-announced-98736/?utm_source=Sport24&utm_medium=footer_home&utm_campaign=24MediaWidget

Τέλος. αν δεν αλλάξει κάτι, η έκδοση με το ubuntu θα είναι 10 ευρώ πιο κάτω από
την αντίστοιχη με το android.