Θα σου πρότεινα να αναζητήσεις λύσεις εκτός libreoffice, όπως σε γλώσσα
Markdown.

Μετά μπορείς να μετατρέψεις σε libreoffice με το pandoc.

Στις 20 Αυγούστου 2015 - 9:28 μ.μ., ο χρήστης Kostas Oikonomou <
kikono...@yahoo.gr> έγραψε:

> Αγαπητοί φίλοι,
> Θα ήθελα τις εισηγήσεις σας για πιο πρόγραμμα είναι το καλύτερο για
> εισαγωγή και οργάνωση της βιβλιογραφίας ενός κειμένου που γράφεται στο
> LibreOffice Writer.
> Για να είμαι πιο σαφής: Γράφω ένα κείμενο στο οποίο έχω βιβλιογραφικές
> αναφορές. Αυτές θέλω, μετά που θα τελειώσω το κείμενο, με ότι μετακινήσεις
> κάνω σε διάφορα τμήματα του, να μπει η βιβλιογραφία σε λίστα στο τέλος του
> κειμένου, αριθμημένη κατ' αύξοντα αριθμό, ανάλογα με τη σειρά που
> εμφανίζεται στο κείμενο. Το κείμενο αυτό το δουλεύω τόσο στο σταθερό
> [...]

LibreOffice: η ελεύθερη και δωρεάν, πολυδύναμη (power-packed), σουΐτα
προσωπικής παραγωγικότητας: Κατεβάστε το LibreOffice!
http://el.libreoffice.org/