Γεια σας φίλοι μου,

Σε συνέχεια της ανάρτησης του Νίκου [1] (εκφράζει προσωπικές απόψεις),
θα ήθελα να κάνω και εγώ ορισμένες προτάσεις, μιας και είχαμε
αντιμετωπίσει παρόμοιο θέμα με τις υποδομές του GNOME.gr. Δεν είμαι το
αρμόδιο άτομο για να αποφασίσει, μιας και δεν είμαι ενεργός. Απλά
ήθελα να κάνω ορισμένες προτάσεις μιας και οι υποδομές είναι εκτός
λειτουργίας για πολύ καιρό.

1. Επαφή κάποιου μέλους με το επίσημο ubuntu. Μπορείτε να ζητήσετε να
μπείτε στις υποδομές της παγκόσμιας κοινότητας (αν δίνουν. Αν δεν
δίνουν, ζητήστε το). Το καλό σε αυτή την περίπτωση είναι ότι δεν θα
έχετε στο νου σας τις περιπτώσεις ασφαλείας, backup, συντήρησης
γενικότερα.

2. Επαφή κάποιου μέλους με τους υπευθύνους του okeanou. Παλιότερα είχα
κάνει μια επαφή και μου είχε αναφερθεί ότι μπορούν φιλοξενήσουν
κοινότητες διανομών. Δεν ξέρω ποια είναι η πολιτική τους σήμερα, αλλά
δεν χάνετε τίποτα να επικοινωνήσετε.

3. Επικοινωνία με κάποιο πανεπιστήμιο (νομίζω υπάρχουν ήδη προτάσεις)
που μπορεί να φιλοξενήσει στις υπηρεσίες του το ubuntu-gr. Ενέχει τον
κίνδυνο των αλλαγών των προσώπων είτε του πανεπιστημίου, είτε των
προσώπων που διαχειρίζονται από πλευράς ubuntu-gr.

4. Επικοινωνία με κάποιο LUG, ιδιώτη που μπορεί να φιλοξενήσει σε δικό
του χώρο. Εάν αποφασίσετε, δεν είναι κακό να έχει από κάτω μια πρόταση
του στυλ, το παρόν forum φιλοξενείται σε χώρο του ΤΑΔΕLUG/Hackerspace
κλπ.

5. Εάν θέλει κάποιος "χορηγός" να φιλοξενήσει σε δικές του υποδομές
τις υπηρεσίες του ubuntu-gr. Αυτό αποφασίζεται από την κοινότητα
φαντάζομαι.

Στο GNOME.gr μεταφέραμε όλες τις υποδομές μας στο GNOME Foundation [2].

Have phun,
Στάθης

[1] http://nicktux.com/2016/02/18/about-ubuntu-gr-forum-and-alternatives/
[2] http://www.gnome.gr/2015/03/24/migration-to-gnome-org/
--
http://www.iosifidis.gr    http://linkedin.iosifidis.gr

Great leaders don't tell you what to do...They show you how it's done.
Power corrupts. Absolute power corrupts...absolutely.