Καλησπέρα έχω ένα θεματάκι που το έβαλα ΚΑΙ εδώ:
https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=32046

Συνοπτικά σας λέω ότι στο desktop για κάποιο λόγο ο network manager
σκοτώνεται και το network interface μεταονομάζεται σε eth1 όταν πήγα να
ενεργοποιήσω την κάρτα με DCHP βάζοντας τις κατάλληλες γραμμές στο
/etc/network/interfaces πάλι δεν έχω internet. Ακόμη δεν έχω το network
indicator στο systemtray.

O Λόγος που το παραθέτω και εδ΄ω είναι λόγο οτι ο υπολογιστής μου
χρησιμεύει στην εργασία και θέλω κάθε είδους βοήθεια προκειμένου να το
λύσω γρήγορα.