Καλημέρα και Χρόνια Πολλά

Ήθελα να ρωτήσω τους φίλους που έχουν το Ubuntu 16.04LTS  αν τους έχει προταθεί
η αναβάθμιση σε 18.04LTS. Η ερώτηση δεν είναι για το πως θα κάνω την αναβάθμιση
από μόνος μου.
Απ' ότι ξέρω στις LTS εκδόσεις αναμένεται να κυκλοφορήσει η έκδοση xx.04.01 και
μετά να προταθεί η αναβάθμιση της έκδοσης. Στην προκειμένη περίπτωση η 18.04.01
κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα. Σε μια αναζήτηση στο google είδα ότι θα είχε
μια καθυστέρηση η πρόταση αναβάθμισης σε 18.04 (πιθανό λόγω της αλλαγής του
Unity σε Gnome, που πιστεύω ότι είναι μεγάλη αλλαγή) και θα γινότανε η πρόταση
στις αρχές Αυγούστου. Ήδη φτάσαμε στα μέσα Αυγούστου χωρίς να μου έχει προταθεί
η αναβάθμιση. Στους υπόλοιπους με 16.04LTS έχει προταθεί η αναβάθμιση; Μήπως
κάνω κάτι λάθος;
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου