Καλησπέρες,

Συνήθως γράφω Ελληνικά και Αγγλικά αλλά μερικές φορές γράφω ΚΑΙ ιαπωνικά
έτσι έχω τις εξής διαθέσιμες γλώσσες πληκτρολογίου:

- Αγγλικά
- Γιαπωνέζικα (anthy)
- Ελληνικά

Αλλά την Ιαπωνική την χρησιμοποιώ σε ειδικές περιστάσεις έτσι τον
περισσότερο καιρό θέλω να είναι "απενεργοποιημένη" έτσι σκεπτικά να κάνω
2 aliases για να την ενεργοποιώ και να την απενεργοποιώ.

Όμως πως μπορώ να προσθαφαιρέσω διαθέσιμες γλώσσες από το πληκτρολόγιο
όταν το Ibus χρησιμοποιείτε (το χρησιμοποιεί και το Anthy αλλά και η
Ελληνική Γλώσσα πληκτρολογίου)

Την ίδια ερώτηση την έκανα και στο: https://askubuntu.com/q/1087095/540746