Μπορείς να προσθέσεις μια συνάρτηση στο αρχείο .bash_profile το οποίο
πρέπει να βρίσκεται μέσα στον φάκελο χρήστη σου. Για παράδειγμα, μπορείς να
προσθέσεις αυτές τις γραμμές στο τέλος εκείνου του αρχείου:

function yt() {
    youtube-dl -f bestvideo[ext=mp4]+bestaudio[m4a] $1
}

Μετά, άνοιξε ένα καινούριο τερματικό, για να ξαναφορτώσει το .bash_profile.
Στο εξής θα μπορείς να εκτελείς:

yt https://www.youtube.com/watch?v=ONXfL6evR0Q

--
Μάριος