Σας ευχαριστώ όλους για την ανεκτίμητη βοήθεια. Άργησα να σας απαντήσω λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων. Θα σας ενημερώσω αναλυτικά για ότι κάνω. Αλέξανδρε σε ευχαριστώ για τις ευχές σου για την γιορτή μου και αντεύχομαι ότι καλύτερο για σένα. Το pdf που μου έστειλες είναι πολύ καλό. Αν μπορέσω να διώξω το μαύρο φόντο ώστε να μπορεί να εκτυπωθεί θα είναι ότι πρέπει για όλους. Σάββα επικοινώνησα με τον Δημήτρη Σπίγγο αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει pdf στα ελληνικά και πρέπει κάποιος να ασχοληθεί και να το δημιουργήσει όπως συζητήσαμε. Θα προσπαθήσω και με το Calibre να δω τι θα γίνει. Σπύρο θα δοκιμάσω και το script που μου έστειλες. Σε κάθε περίπτωση θα σας ενημερώσω. Η ιδέα να υπάρχουν ελληνικά pdf για όσα προγράμματα είναι διαθέσιμα τα αντίστοιχα manuals σε html νομίζω είναι πολύ καλή γιατί μπορεί να προσελκύσει αρκετούς χρήστες υπολογιστών επαγγελματίες και οικιακούς χρήστες στον κόσμο του ανοιχτού λογισμικού / linux.