Αγαπητοί φίλοι,
Σαν υποψήφιος διδάκτορας της Ιατρικής του ΑΠΘ, είχα πρόσβαση στη βιβλιογραφία
μέσω του openvpn. Μου έχουν χορηγηθεί οι κωδικοί και οι οδηγίες για την
εγκατάσταση τους στο Firefox.

Μέχρι την αναβάθμιση του συστήματος μου από ubuntu 18.04 σε 20.04 έτρεχα
κανονικά το openvpn. Πριν λίγες μέρες έκανα την αναβάθμιση (αφού περίμενα να
μου το προτείνει το σύστημα) στην έκδοση 20.04. Από χθες προσπαθώ να μπω στη
βιβλιογραφία ανεπιτυχώς. Παραθέτω πιο κάτω το κείμενο από το τερματικό μου:

kostas@kostas-MS-7551:~$ cd /etc/openvpnkostas@kostas-MS-7551:/etc/openvpn$
sudo openvpn client.conf
[sudo] password for kostas:
openvpn: error while loading shared libraries: libssl.so.1.0.0: cannot open
shared object file: No such file or directory
kostas@kostas-MS-7551:/etc/openvpn$

Χωρίς να είμαι ειδικός, καταλαβαίνω ότι φταίει κάποια κοινόχρηση βιβλιοθήκη.
Προσπάθησα να απεγκαταστήσω το openvpn (πλήρης απεγκατάσταση μέσα από τη
διαχείριση πακέτων synaptic) και επανεγκατάσταση του. Σκέφτηκα ότι θα
αποκαταστούσε τις απαιτούμενες βιβλιοθήκες, αλλά έπεσα έξω.
Αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να επανακτήσω πρόσβαση στη βιβλιοθήκη του ΑΠΘ,
θα ήμουν ευγνώμων.

Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
Φιλικά
Κώστας Οικονόμου