Αντώνη,

Κατ' αρχήν το script έχει ένα εμφανές πρόβλημα, ότι τυπώνει πέντε φορές τον
ίδιο κωδικό, το οποίο δεν μοιάζει να γίνεται από πρόθεση.

Δεύτερον, και σημαντικότερο, αυτοί δεν είναι ισχυροί κωδικοί, γιατί είναι
checksum μιας προβλέψιμης παραμέτρου, της ημερομηνίας. Το εύρος των πιθανών
κωδικών είναι πάρα πολύ μικρό, και είναι απλούστατο το brute forcing ενός
λογαριασμού. Αν όντως παράγεις κωδικούς στο τερματικό, θα πρότεινα να
χρησιμοποιήσεις κάποιο εργαλείο το οποίο γράφτηκε γι' αυτό το σκοπό, παρά
να γράψεις το δικό σου. Το άρθρο "7 Methods to Generate a Strong Password
in Ubuntu" [1] έχει μερικές μεθόδους, και υπάρχουν και άλλες στο διαδίκτυο.

[1]: https://vitux.com/7-methods-to-generate-a-strong-password-in-ubuntu/

--
Μάριος

Marios Zindilis