W dniu 7 października 2008 12:03 użytkownik Stan Zurek
<[EMAIL PROTECTED]> napisał:

> Lepiej chyba połączyć Ciekawoski i Czywiesza moim zdaniem. Nie widzę
> potrzeby dlaczego niby tylko mielibyśmy się trzymać nowych artykułów. Nowe
> też można wrzucić, ale co z nowymi ciekawostkami dodanymi do starych
> artykułów?

A według mnie lepiej doprowadzać artykuły z ciekawostkami do DA i je
eksponować w szablonie DA który z 1 pozycji urósłby do 3 ;-)

Poza tym do czywiesza można obecnie też wstawiać stare artykuły,
wystarczy je rozbudować. Na ogół porządne wyczyszczenie starego
artykułu owocuje jego rozbudową a przed ekspozycją ciekawostki i tak
trzebaby takie artykuły gruntownie przeglądać tak jak to jest obecnie
robione w czywieszu. Za to swego czasu myślałem też o tym żeby dodawać
do czywiesza coś z czywieszowych archiwów sprzed np. 5 lat.

ABX