W dniu 6 stycznia 2009 17:05 użytkownik Agnieszka Kwiecien
<agnieszka.kwiec...@gmail.com> napisał:
> Wydaje mi się, że nie powinniśmy przesadzać z tym mitem
> początkujących, bo nam samym jest takie sprawy trudno wyczuć. Z
> własnych początków przypominam sobie tylko tyle, że byłam zmylona
> wprowadzonym swego czasu formatowaniem centrującym względem znaku "=",
> bo nie wiedziałam czy czegoś nie popsuję usuwając te początkowe spacje
> i czy ma znaczenie ile ich jest.

zgadzam się. i do tego ten problem, że jak się doda jakiś parametr
którego nie było, a który jest dłuższy, to zaczyna się myślenie nad
formą kodu a nie nad meritum, i automatyczne mimowolne wstawianie
spacji mimo że się nie chce ich wstawiać "żeby jakoś wyglądało" ;-)

ABX