From: "Fanny Marí" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Llista de suport a la llengua, al territori, a tot allo que es propi."
<[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, November 01, 2004 2:18 AM
Subject: Re: [Ais] Alzamora:"Qui nega la unitat de la llengua és un imbècil
o un fill de puta"

LLISTA ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
Algú ha vist l'entrevista a en Matas per canal 33? No la vaig veure, però
diuen que va assegurar allà que ell i l'entrevistadora SI parlàven una
mateixa llengua (ella li va demanar si trobava que parlàven la mateixa o
no). Ara sembla que ens surt amb dues cares! A mem si per aquí també
demostra un poc que creu això!

Salut
Fanny