Llista ARA I SEMPRE - AIS
_________________________
No sé a ca vostra, a ca meva fa hores que intent mirar IB3 i no hi ha
manera. Crec que li falla el sincronisme. L'àudio tb arriba a meitat de
potència que qualsevol canal professional.

Ara intuesc que hi fan una pel.liculeta clerical, on una al.lota confessa
-al mossèn- que desitja el seu estimat, i el capellà li predica que servi
castedat. 'Tots ets homos són iguals, si t'hi entregues ara, llavò no te
voldrà pus'. Retrocedim un o dos segles, mon dieu.

Que tot plegat ens agafi confessats.

Molta de salut