yaaaaah....walaupun jeng intan nyaris terpaksa ngutang ke ike....

tadi rame, soale nyaris ada pertumpahan darah antara pak alfin dan izzi.
soale ada bumil dianggurin, makanannya paling lama di-serve. tapi pas
dikasih tagihan no. 1....huhuhuhuhuhuhu...

ditunggu fotonya, dari bu desy dan bu dewi..

cheers
=pak alfin=