To: <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Thursday, April 20, 2006 2:04 PM
Subject: [balita-anda] bubur khusus

dear all

produk milna mengeluarkan bubur khusus bayi
u penambah berat badan bayi
yg mau saya tanyakan :
apa itu boleh dikonsumsi bebas atau hanya u bayi2 yg beramasalah dgn berat
badan ya ?
berat badan baby saya sih normal2 saja
tp saya liat rasa2 di bubur itu lebih banyak daripada milna bubur biasa.....
apakah boleh saya kasih baby saya bubur khusus penambah berat badan itu ?

trims u suggestnya