To: <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Thursday, December 14, 2006 8:33 AM
Subject: [balita-anda] TERIMA SEPENUH KASIH DAN MOHON DOA, Rekan Alda Risma.

Deep and Very Thanks,
Untuk semua rekan-rekan yangg telah bersimpati dan ikut bersedih atas
kepergian rekan saya tercinta:
Alda Risma....
SMOGA segala sesalahan, khilaf dan kekurangan di maafkan dengan sepenuh
hati...
Mohon doa Smoga Alda mendapat tempat terbaik...
Bagi yang jauh dan berkenan menyampaikan tanda simpati dan bela sungkawa
pada keluarga dapat disampaikan kepada keluarga di:
E-Gold (www.e-gold.com)
No. Acct: 3797726
Atau dengan Western Union (Konfirmasi MTCN ke email: [EMAIL PROTECTED])

Best Regard,
Sigit Hendi
Washington DC 20003