From: hidayat [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, October 20, 2008 9:12 PM
To: balita-anda@balita-anda.com
Subject: [balita-anda] Mual semasa hamil

Salam,
AlhamdulilLlah, istri saya hamil yang ketiga kalinya.
Memasuki bulan ketiga ini mual dan muntah2nya masih parah juga (sejak usia 2
bulan). Hampir setiap makanan yang masuk tidak lama akan keluar. Berat
badannya turun 2,5 kg dibanding sebelum hamil. Sempat dirawat di RS selama 4
hari (baru keluar hari jumat kemarin). Mohon saran rekan2 ya.

Tks,
Dayat