From: fenty
Sent: Friday, June 04, 2004 10:06 AM
Subject: [balita-anda] Cholic??

Dear Moms and Dads,

Anak kakak saya +/- 5 minggu, sudah 3 hari berturut-turut hampir pada jam yg sama (jam 11 malam) selalu nangis kenceng seperti kesakitan.
Dulu saya pernah tahu itu ciri2 anak kena cholic. Apa ada yg tahu artikel mengenai cholic? Dan apa penyembuhannya??

Thx,
Fenty

<<cid:519F9688-B603-11D8-BC20-00010284B567>>

Kirim email ke