Bu Endra kalau boleh saya tahu, apa yang dikeluhkan anak ibu sampai mesti
tes Faeces,
Oh ya satu lagi, sebelum test faeces apaka mesti ke dokter dulu ?
Bagaimana kalau dokternya bilang tidak perlu test??

---------------------- Forwarded by Teny Yudawati/bjsfer/BJSERVICES on

"Endra Wimajanti" <[EMAIL PROTECTED]> on 12/21/2000 03:28:13 PM

Please respond to [EMAIL PROTECTED]