Žádný strach, jako ochranu proti molům jsem do toho preventivně nadrobil
naftalín :-D.

Je to pořád ještě v takové té netěsnící krabičce z měkkého plastu? Mám doma
hromadu hermetických kelímků, tak nějaké přinesu.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536