Ahoj,

sháním nějakou brigádu na prázdniny a je možné, že se mezi místními geeky něco
objeví ;).

Jsem linuxák, spravuji webserver, mailserver, Gitosis server a český mirror
ArchLinuxu, taky se trochu vyznám v síťování a bezpečnosti, umím skriptovat v
Bashi a PHP, napsat něco v HTML a nastylovat to CSS. Hrál jsem si s tenkými a
tlustými klienty a zkoušel tvořit vlastní distribuci, psal jsem pro AbcLinuxu
<http://www.abclinuxu.cz/autori/jan-hrach>, programoval ATmegu, navrhoval pár
obvodů a vyráběl pár plošňáků. Taky něco vím o částicové fyzice, molekulární
biologii a genetice, ale to se na brigádě asi nevyužije…

Kdybyste o něčem věděli, byl bych moc rád za feedback.

Jenda
--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG 1D9D AC4B E964 0D1E 7F5D 6E03 B72F 6430 9FA4 F536