Az si Ruza vezme kombuchy, kolik chce, tak ja bych vzal zbytek, mam na
nyxu par zajemcu. Pokud tam najdu jeste nejaka zrna vodniho nebo
normalniho kefiru, tak je klidne vemu taky. Rekneme do pristiho uterka?
Rasy jsou tam uz zpracovane, nebo suche, jako polotovar? Ty bych klidne
bral taky a nejsou nebezpecne ;]
Jinak rek bych Pasky, ze jsi se prave poveril. Kazdopadne kombuchu
nevyhazovat!

~ Over

--
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of
some people.”

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
BitMessage............BM-GtNURLvzSerBXPvaTwsu3xfcn3nZZjZP
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/jabber.....tpe...@gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com