Od: max fx <mafic...@gmail.com>
Datum: 18. 9. 2013
Předmět: Re: [Brmlab] Valna hromada, v poradi jiz sedma bude 2013-10-01 --
ERRATA ET CORRIGENDA

"

Dle mého pozorování je čas dát zase brmlabu vítr do plachet a zachovat
chladnou hlavu hlavně na mettupech.
Tohle je selhání systému ,který je v agonii.Takže každý z nás na tom nese
svůj podíl a je potřeba se zamyslet a dát rozum do hrsti jestli nebude lepší
seříznout trochu byrokracie a navrátit tak pružnost.

Poslední mettup bylo jako skočit šipku do hnoje , mám rád diskuze ale ne
tohoto typu a většina z nás taky ne.

Jsem rozpolcený z politiky brmlabu ale to každý . Hezký den Maxfx