Tak Brmlab se muze transformovat na servisni organizaci pro dilci laby.
Vyhodou je, ze ted existuje zavedena entita, mit entitu pro kazdy lab je
overhead a zaroven bez toho se spatne existuje (uz jen najemni smlouvu je
lepsi uzavirat s nejakou podobnou entitou).

Nevyhodou servisni entity je, ze to je porad stycne misto pro ruzne (nyni
vice autonomni) skupiny, takze z toho muzou vznikat tlaky (servisni entita
by mela na starosti takove ty zabavne veci jako ucetnictvi a spravu penez
apod), ale i to je resitelne.

-mt