Mně přijde nesmysl snažit se kvůli tomu prodávat další HW (kolik lidí si to asi
pořídí?). Lepší by podle mě bylo třeba identifikovat podle MAC adres jak psal
Růža, pak to lze pověsit na libovolné existující Bluetooth, WiFi zařízení.

On 26.5.2014 18:59, Tomislav Arnaudov wrote:
> Ahoj
> Ako HW podla mna moze genialne posluzit "raketka" z Cccamp-u par ich bolo v
> brmlabe (tusim dve) pokial by bolo potreba viac raketiek dodam dalsie dve (
> myslim zi ze by sa ich dalo zohnat viac )
>
> Be good
> Sargon
>
> On May 26, 2014 6:52 PM, "Pavel Ruzicka" <r...@ruza.eu <mailto:r...@ruza.eu>>
> wrote:
>
> Existovala jeste pred par lety takova socialni sit ze lidi meli profil
> na webu a aplikaci v telefonu a detekovalo to lidi s podobnymi zajmy
> [...]

Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E