dnes som si s nim pisal
- pisali ste mu na spatny email > uz som Ruzovy dodal spravny ... tak
skusme pockat ci sa naozaj neozve
- otazkou je termin dodania kedze pisal ze maju hodne tiskaren objednanych
a nestihaju a na strankach maju 6-9 tyzdnov

co ale nemeni nic na tom ze aj keby sa kupila do brmlabu tiskarna za 100k
tak to moc nepomoze :)
-osobne tipujem ze ako prve zahuci ta nova PEI paska v podlozke
-permanentne sa bude niekdo hrat s nastaveniami takze budu imo furt naprd a
nepouzitelne

ohladne kvality a ceny musim povedat ze je to bezkonkurencne
hlavne manual k stavebnici je vypracovany tak ze lego je hlavolam oproti
tomu.
sam som jednu poskladal za necelych 5 hodin a uplna brnkacka ...

happy hacking
Sargon