Nevím jak to měříš, já to měřím tak že nejdřív stáhnu přes HTTPS 10MB soubor z
coralmyn.hrach.eu a pak tam 10MB soubor přes ssh nahraju, u obojeho vždy
spočítám md5sum a měřím u každého kompletní "real" čas (to znamená včetně
resolvnutí jména, provedení kryptografického handshaku a výpočtu MD5, takže
reálná rychlost bude ještě větší), a pak ještě udělám obyčejný ping. Celé to
navíc dělám na brmbaru, což je Raspberry Pi 2, tedy totálně shitový hardware se
síťovkou připojenou přes USB (!).

Změřil jsem to v následujících časech:
Thu Oct 17 12:35:15 CEST 2019
Thu Oct 17 12:44:02 CEST 2019
Thu Oct 17 13:14:10 CEST 2019
Thu Oct 17 13:44:18 CEST 2019
Thu Oct 17 14:14:26 CEST 2019
Thu Oct 17 14:44:33 CEST 2019
Thu Oct 17 15:14:40 CEST 2019
Thu Oct 17 15:44:47 CEST 2019
Thu Oct 17 16:14:55 CEST 2019
Thu Oct 17 16:45:02 CEST 2019
Thu Oct 17 17:15:09 CEST 2019
Thu Oct 17 17:45:17 CEST 2019
Thu Oct 17 18:15:25 CEST 2019
Thu Oct 17 18:45:32 CEST 2019
Thu Oct 17 19:15:40 CEST 2019
Thu Oct 17 19:45:48 CEST 2019

a ANI JEDNOU nebyl ping vyšší než 12 ms a rychlost uploadu i downloadu byla
VŽDY vyšší než 20 Mb/s.