Hi!

Ezúton is köszönöm az eddigi válaszokat!
Tanítottam, elértem a Webes felülethez, ahol megakadtam ismételten :-(
Gyanakszom, hogy a .htdb.php fileban töltöm ki a következő sort hibásan:

        $dsn = "mysql://clapf:chang...@localhost/clapf";

Némi magyarázatot kérhetnék a fenti sorhoz?

Az én értelmezésem: mysql-t használjon,
felhasználónév:jels...@sql_szerver_cim, de csak találgatok... a /clapf-ra
pedig ötletem sincs :-(

A webfelületen ezt a hibát látom:

        Warning: Cannot modify header information - headers already sent
by (output started at /var/www/webmail/clapf/header.php:16) in
/var/www/webmail/clapf/auth.php on line 92

        Warning: Cannot modify header information - headers already sent
by (output started at /var/www/webmail/clapf/header.php:16) in
/var/www/webmail/clapf/auth.php on line 93

A menüben látom a "felhasználó menedzselése" menüpontot.
Apró észrevétel: https://-en keresztül nézném, erre katt után visszatér
http://-re, az okot még nem nyomoztam, de meglepett. Különösen, hogy a
http://www.nnn.hu és a https://www.nnn.hu más gyökérből táplálkozik...

Előre is köszönöm a segítséget!

--
  //\                       /      Varosi Csokonai Konyvtar