A Divendres, Febrer 11, 2011, Orestes Mas va escriure:
> D'entrada em disculpo perquè faré cross-posting d'aquest missatge a un
> parell de llistes.
>
> Al despatx d'arquitectura on treballa de la meva dona estan cercant
> empreses que ofereixin serveis d'instal·lació i manteniment de servidors
> linux (fitxers, impressió, correu, backups), i de gestió de la xarxa en
> general.
>
> Fins ara ho tenien contractat amb una empresa, però tenen intenció de
> canviar.
>
> Sabeu d'alguna empresa solvent que es dediqui a això, preferentment a
> l'àrea de Barcelona (per allò de la proximitat)?

> [...]

Bé, arran del meu correu he rebut, en públic i en privat, una veritable allau
de propostes. Bé, potser exagero, però certament han estat al voltant de deu,
cosa que vol dir que els serveis basats en GNU/Linux gaudeixen de bona salut a
casa nostra. Com a mínim hi ha gent que es guanya la vida amb el programari
lliure.

Ara li passaré la informació a la meva dona per tal que es posin en contacte
amb aquestes empreses i que facin la tria que els sembli més adient.

Gràcies a tothom, de veritat.

--
 Orestes Mas Casals - UPC

Respondre per correu electrònic a