היי רם-און,

המייל שלך גם משמח, גם מעציב וגם קצת מקומם .. (למרות שאולי לא התכוונת) .
שמח - כי אתה מגיש מועמדות ..
מעציב - כי שחר בחר לא להגיש מועמדות ..
אבל .. מקומם כי :

אפשר להניח מהמייל שלך כאילו למקור יש רק מטרה להרים את אוגוסט פינגוין בכל שנה . אוגוסט פינגוין - למרות, או אולי בגלל שהוא מפעל שמצליח אינו המטרה הבלעדית של המקור .. לצערי, באמת בגלל חוסר בפעילים , חוסר בשיתוף פעולה של אנשים וחוסרים נוספים , אנחנו מוצאים עצמנו בארגון של כנס שנתי ותו לא.
אסור לשכוח - אוג' פינגוין הינו כנס פנימי של חברי העמותה .

אם אינני טועה, וכך גם מוגדר במטרות העמותה - לעמותת המקור יש מטרות רחבות ומעניינות לא פחות ואף יותר מאשר ארגון כנס שנתי .
שלא יובן לא נכון - אינני יוצא נגד הכנס ..
אני יוצא נגד כולנו (ובכלל זה כנגדי) על כך ששקענו לתוך עשייה מזערית וויתרנו חלק מהדברים המהותיים (וגם אם לא וויתרנו אנחנו כעמותה לא עושים יותר מידי בהם ) .

התחלתי לכתוב דוגמאות אבל הסרתי אותן כי אני לא יודע אם אנשים ירצו שאני יכתוב על מה שהם עושים .. אבל יש מספר דוגמאות בהם אנשים מעדיפים להקים קבוצות בפייסבוק ולנסות לפעול במקום שיעשו זאת במקום שממש טבעי לכך (או יסתייעו בו ) .

אני משוכנע שאתה מסכים איתי , ואני משתמש במייל שלך רק בכדי "להעיר" קצת אנשים - יש מה לעשות ואפשר לעשות .. אבל אי אפשר יהיה לעשות אם תמיד אותה קבוצה קטנה תפעל אם כל המשימות ייפלו על אותם אנשים .

- דורון

Ram-on Agmon wrote:
שלום לכולם.

מתוך אינרציה רגועה אני מגיש מועמדות לוועד המקור.

הפעילות שלי השנה היתה בעיקר מתן תשובה לפונים לוועד המקור, ניסיון לתאם ולעזור, ועידוד מוראלי לשחר בזמן אירגון אוגוסט פינגויין.

כמו כן, משהו שאני שמח עליו היתה התמיכה שלי בקבלת החסות של מיקרוסופט.

אשמח להפליא אם אנשים נוספים יציגו מעומדות, בעיקר כאלו מלאי עוז ועזוז שירצו לפעול ולהרים את אוגוסט פינגויין הקרוב, כי בלי שחר, אני חושש שהכנס פשוט ישקע.

יום טוב ולהשתמע.
רם-און.

Please don't send me Word or PowerPoint attachments. See http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.html

P Save a tree...please don't print this e-mail/ /