Jo a mas tam preklep, "vsutp" misto "vstup"

From: Jirka Vejrazka
Sent: Wednesday, 15 August 2018 11:37
To: Tomáš Roj
Subject: Re: [django-cs] Hra kámen, nůžky, papír

Zrus zavorky okolo input()

From: Tomáš Roj
Sent: Wednesday, 15 August 2018 11:36
To: django-cs
Reply To: django-cs@googlegroups.com
Subject: [django-cs] Hra kámen, nůžky, papír

Ahoj všichni,

předem se omlouvám. Jsem tu nový a možná vás budu otravovat blbostmi, ale stejně mi to nedá.
Napsal jsem program (nebo spíše hru) kámen nůžky papír teď. Naprogramoval jsem a zkontroloval na stránkách python.cz.. Zjistli jsem, že to mám úplně stejně, ale pořád mi hlásí stejnou chybu. Píše mi to toto: "NameError: name 'vsutp_uzivatele' is not defined". Vstup jsem definoval jako input(), takže nevím proč mi stále vypisuje tuto chybu. Chyba se vypíše u začátku podmínek.

Mohl by mi prosím někdo poradit?
Předem díky moc za všechny rady. Dole je ještě část kodu, kde ten problém má být.

import random
mozne_tahy = ["kámen", "nůžky", "papír"]
vstup_uzivatele = (input("kámen, nůžky nebo papír?"))
vstup_pocitac = random.choice(mozne_tahy)

if vsutp_uzivatele == "kámen":
if vstup_pocitac == "kámen":
print("Remíza!")
elif vstup_pocitac == "nůžky":
print("Vyhrál jsi!")
elif vstup_pocitac == "papír":
print("Počítač vyhrál")

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny „django-cs“ ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/7b31eb21-b505-4330-b2f2-a6f77fbf541e%40googlegroups.com.
Další možnosti najdete na https://groups.google.com/d/optout.

Chcete-li tuto diskusi zobrazit na webu, navštivte https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/20180815093833.6172756.72826.10065%40gmail.com.