Huvitti vain keskusteluun liittyen kun kävin äsken postilaatikollani.
Siellä oli kuori, jossa oli kolme CRI:n QSL- korttia. =)
CRI Hohhot (29.1. 2014 5915kHz), CRI Xi'an (22.1.2014 13720kHz) ja CRI
Relay Cerrik, Albania (28.1.2014 13665kHz).
Kas, tänä vuonna raportoimistani Jinhua puuttui joukosta. :)

t. MNi