herhangi bir program kurmaya çalıştığımda hata almıyorum ama bilmediğim ve arkadaşların söylediğine göre ports sisteminde meydana gelen bir sıkıntıdan dolayı bsdpan-GD* ile başlayan satırlar ile karşılaşıyorum. Nasıl düzeltebilirim. iyi çalışmalar...

-su-2.05b# make install
===>  Vulnerability check disabled, database not found
===>  Extracting for portaudit-0.5.10
===>  Patching for portaudit-0.5.10
===>  Configuring for portaudit-0.5.10
===>  Building for portaudit-0.5.10
===>  Installing for portaudit-0.5.10
===>   Generating temporary packing list
===>  Checking if security/portaudit already installed
pkg_info: package bsdpan-GD-2.28 has no origin recorded
pkg_info: package bsdpan-GD-Graph3d-0.63 has no origin recorded
pkg_info: package bsdpan-GDGraph-1.43 has no origin recorded

===>  To check your installed ports for known vulnerabilities now, do:

      /usr/local/sbin/portaudit -Fda

Cevap