Selamlar.. Windows sunucuyu izlemek istiyorsaniz, windows bilesenlerinde SNMP
mevcut olarak bulunmaktadir. Lokasyonda
bulunan bir Linux makina uzerinden mrtg ile Windows sunucudaki SNMP degerlerini
cekebilirsiniz.

Iyi calismalar..

> Date: Wed, 31 Oct 2007 16:54:08 +0200
> From: [EMAIL PROTECTED]
> To: [EMAIL PROTECTED]; freebsd@lists.enderunix.org
> Subject: [FreeBSD] tum network umu dinleyecek sniffer hk. bilgi talebi
>
> Merhabalar ,
> Birbirine wireless ile bagli ayni subnetli 2 locasyonumuz bunulmaktadir.
> Sunucularimiz Merkez locasyonda . Merkez ile sube arasindaki paket trafigini
> olcmek istiyoruz. Ozellikle Sube sql mi daha cok
> kullaniyor yoksa web i mi?
> Herhangibir PC ye kurup olce bilecegim program var mi? (Wireless
> [...]

Help yourself to FREE treats served up daily at the Messenger Café. Stop by
today.
http://www.cafemessenger.com/info/info_sweetstuff2.html?ocid=TXT_TAGLM_OctWLtagline
Listeye soru sormadan once lutfen http://ipucu.enderunix.org sitesine bakiniz.

Cikmak icin, e-mail: [EMAIL PROTECTED]