----- Mensaje Original -----
Remitente: [EMAIL PROTECTED]
Destinatario: [EMAIL PROTECTED]
Fecha: Jueves, Enero 20, 2005 2:40pm
Asunto: RE: Re: [gimp] RPM gimp 2.2

> [...]
>per llegir com fer un .rpm, ni cap .deb , ...
>
>sempre hi ha una primera vegada =)
>
>La pregunta és això perquè ho fem ?
>- no tothom tindrà un redhat - mandrake - suse amb rpms
>- hi haurà gent amb debian , slakware , ...
>- quan surtin els rpms per cada un dels anteriors, igual surten amb
>una llista
>de llibreries diferents, i sovint incompatibles entre redhat -
>mandrake i suse.
>
>Ara si tot això ho veus bé, per mi cap problema muntem la versió
>linux. De fet
>jo prefereixo treballar amb linux que no pas amb

Vaig proposar el GIMP per a Linux en rpms perquè la nostra traducció del
2.2 no està acabada, per tant podem incloure un rpm amb la traducció nova.

En el tema de les distribucions, els rpm funcionen millor del que
sembla. Si analitzem les dependències de gimp, necessitarà gtk+,
Python/perl i poca cosa més, per tant no caldrà patir massa amb les
diferents distribucions. Jo penso fer-la amb la FC2, que ja és antiga
(GNOME 2.6).

També hi ha una altra possibilita, que és descarregar rpms de les
distribucions més populars ja fets i modificar-los. Fa temps vaig llegir
com fer-ho, o sigui que es poden reemplaçar els .MO i llestos. Hi ha una
ordre anomenada rpm2cpio per extreure, i em sembla que cpio2rpm fa
l'inversa. Hem d'investigar això. Si no ho aconseguim, és fàcil fer un
build per a un rpm perquè el codi font inclou un fitxer .spec que és el
que fa servir rpmbuild.

>Missatge enviat des del Webmail d'Osona.com.
>http://www.osona.com/

>Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra
>subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/

¡Viaja!\n Disfruta estos Puentes de las mejores vacaciones, vuelos y
hoteles!
http://www.eresmas.com/banners/promo.html?viajes04