Title: RE: Sedarlah - HAIRAN! SEJAK BILA "SEDARLAH" JADI BEGINI??

Assalamu'alaikum! kepada semua,

Kepada penjaring Hizbi yg mungkin juga penjaring "Sedarlah", di sini saya kepilkan beberapa messages yg mengelirukan dari "Sedarlah" yg selama ini tidak pernah saya terima sebegitu rupa.

Siapakah yg punya angkara  ini?  Bukan kah "Sedarlah" selama hari ni memperjuangkan sebaliknya dari message di bawah ini?

Atau ini kerja hackers yg tak bertanggungjawab?

SEMOGA ALLAH MELINDUNGI SEMUA HAMBANYA YG TERANIAYA DAN DIZALIMI........

Hentikanlah kerja-kerja keji yg tidak mendatangkan manfaat.  Kepada Tuan Penyelenggara "SEDARLAH",  something MUST BE DONE TO CLARIFY THESE MESSAGES!

Kepada penjaring Hizbi yg juga penjaring Sedarlah, did you all receive the same messages?

Makin hari, saya perhatikan makin giat usaha-usaha pihak-pihak yg tak bertanggungjawab cuba memperorak-perandakan semua laman-laman yg mahukan PERUBAHAN dan berbau "turn over" yg amat mengelirukan bagi yg tidak menggunakan akal sepenuhnya!   Come on!  It's time for PARADIGM SHIFT!

ALLAH ITU MAHA MELIHAT LAGI MAHA MENGETAHUI (Peringatan bagi mereka yg terlupa)

Serangkap pantun dari saya buat hackers atau pihak-pihak yg tak bertanggungjawab itu!

Jangan bicara soal perjuangan
Jika risiko tak berani ditanggung
Jangan persenda soal kebenaran
Jika titik peluh tak mendatangkan UNTUNG!!!

Wassalam

P/S:  Bacalah messages yg amat mengelirukan di bawah ini......... harap dapat penjelasan dari pihak yg benar!!

Message 1