  Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN KEADILAN
A'kum

Tolonglah jangan hantar posting copy paste cara macam
ni. Terlalu banyak hingga sukar nak tentukan mana
start mana ending.

Ada antara kita yang sudahpun baca posting berkenaan
di laman yang lain.

Pihak penyelenggara. Please do something if you can.

Sdr Hoot Hoot, tolong ambil perhatian. Terima Kasih.

--- Hoot Hoot <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  {  Sila lawat Laman Hizbi-Net -
> http://www.hizbi.net     }
>  {        Hantarkan mesej anda ke:  [EMAIL PROTECTED]
>       }
>  {        Iklan barangan? Hantarkan ke
> [EMAIL PROTECTED]     }

>   Undilah PAS : MENENTANG KEZALIMAN & MENEGAKKAN
> KEADILAN

> KENYATAAN MEDIA
> CALON PM DARI PARTI-PARTI ALTERNATIF-ANWAR IBRAHIM
> TERHARU
>
> Saya telah diberi kebenaran untuk melawat suami saya
> Sdr. Anwar Ibrahim
> [...]
=== message truncated ===