Saya hanya ingin meluruskan.............hehehe kawat kali di luruskan :),
Sudahlah gak usah di perpanjang lagi.., di dunia ini tidak ada orang yang
pintar...walaupun kita mempunyai
segudang ilmu di mata Allah ilmu kita seperti setetes air di lautan..... lalu
apa yang kita sombongkan????
lantas apa yang ingin kita pamerkan?????terus apa yang banggakan??????sombong
itu bukan pakaian manusia....seharsunya Allah, tapi
subhanallah lahaulawalakuwwata billah Allah tidak sombong kepada
makhluknya.Bayangkan saudaraku Allah saja tidak sombong.........Apalagi
Manusia...makhlu yang lemah........,
orang yang pintar (berilmu) itu semakin dia banyak ilmu maka semakin tahu akan
kelamahannya artinya semakin merunduk.........(tidak sombong).
Jadi....Renungkanlah saudaraku.............tidak yang patut kita
sombongkan...........di dunia yang fana ini karena kita akan kembali kepadaNya
Cepat Atau Lambat "Only God Know".
Franky Gosal <[EMAIL PROTECTED]> wrote:          Orang IT ato bukan, semua
berpulang lagi pada individu masing2... ^__^
mungkin anda lagi apes ketemu ama orang2 IT yg kebetulan sok pintar seperti
itu... :)