si,  son  tres  quarts  de  sis  i us prometo que no estic birratxa ni
res. Ha sigut un sopar precios i un ressopo encara mes :)

no  em  pregunteu qui erem a sopar perque impossible recordar els noms
de  tothom..  tot  i que no erem gaire gent. Ni de bon tros els 23 que
haviem  de  ser  (gent!!  com us heu penjat!!). erem una dotzena, pero
molt  ben  avinguts.  Hi ha hagut temps de parlar amb tothom, de riure
amb l'Albert Rafols, de parlar amb la Rat, de veure la Ce la bona cara
que  feia,  de veure en Payo organitzant-ho tot.. genial. sou una gent
meravellosa :) I meravelloses han estat algunes de les viandes que ens
han donat per dinar.  No us perdeu les aletes de pollastre amb mel, si
mai aneu al psicodromo o com se digui!!!!

tot,  per  3  bitllets. No ha estat malament. El vi bonissim i el cava
encara mes

despres hem anat a un bar d'aquells de la ruta de l'elefant, al carrer
de  la Merce, i ens hem demanat una llet de pantera, que hi havia gent
que es veu que se'n delia i altres que no l'han provat mai. D'aqui ens
han  fet  fora rapid i cap a la plac,a reial, es clar! Hi havia cues a
tot  arreu  on  ens feia gracia entrar i al final hem acabat al Karma.
Visca  el  karma i vista les farres de l'internauta, que sempre acaben
al  karma!  Alla hem begut una estona mes, tranquil.lament, hem parlat
de  preus  de  portatils i coses d'aquestes que m'agrada tant parlar i
nomes puc fer-ho amb vosaltres (gracies per existir :)

i  no se  ni com se'ns ha fet aquesta hora!!!!!!

en   resum, que genial, que m'ho he passat molt be, que us estimo molt
i que visca  per sempre la llista de l'internauta :)

incis:  com  era  de  suposar,  una  bona  part de les converses s'han
centrat en el biel. qui es? d'on ve? hi ha forc,a gent  que li imagina
un  origen  de  ses illes i alguns  tenen fins i tot algun nom que els
balla pel cap!!!! biel, si em llegeixes, que ho sapigues :P

me'n  vaig  a  dormir  que  ja  toca,  amb molt bon regust de boca. de
veritat  que  aquesta  nit  no  m'ha estat necessari fer un check mail
perque  em  canvies  la vida. amb la vostra companyia n'hi ha prou fer
ser felic,

M&M

"Visca la terra i muiren los mals governs"

Per enviar missatges a la llista: <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
Altes, baixes i informació de la llista: <http://www.internauta.net>